Зкачати новини в форматі zTxT для Palmа ( для читання рекомендую Weasel Reader ) |
Стрічка новин від Яндекса |
---|
25.03.2006. Останні новини з мого життя... 8-) |
От і настали нові вибори. 26.03.2006 в Україні пройдуть чергові вибори - на цей раз до парламенту (та рад всіх рівнів).
Країні знову прийдеться обирати своє майбутнє. Причому ці вибори комплексні, на відміну від минулих призедентських - той раз ми обирали лише одну персону, а зараз (за одні вибори) будемо вибирати кандидатів одразу в декількох номінаціях - тобто пройдуть одразу декілька виборів. Сам я прийматиму участь в голосуванні в чотирьох виборах: до Верховної Ради України (парламенту), і окрім цього, до Київради, до районної ради та вибори мера Києва.
В цей важливий і доленосний час, головне правильно і зважено зробити вибір - кожному з нас - щоб він мав позитивні наслідки в майбутньому, як для держави в цілому, так і для кожного з нас. Тим паче, що на цей раз вибори депутатів їдуть на 5 років (раніше було на 4) - це внаслідок змін до виборчого законодавства. Тому треба вибрати достойних людей, що будуть керувати країною ці 5 років.
В лютому на своєму прикольному сайті я приготував для вас багато чого цікавого.
Для вас у розділі Музика новинки: Гімн алкашей, Пісня про хлопчика Біллі, Пісня пуха, У Біллі Гейтса, Пародія на Віагру.
У розділі Flash-мультфільми новинки: Хроніки Хімічної Лабораторії, Chemo-phone, Darker Wave (4 епізоди), Різдвяний сюрприз, Щастя це, Романтичні жести, Дуель.
Також у розділі Відео наступні новинки: Декорація, Забавна Мона Ліза, Жарт із розеткою, Веселий слон, Прикольний ілюзіоніст, DJ Crazy Frog - Popcorn (за участю знаменитого Crazy Frog), Фігурне катання, Гімнаст розкрутився, Крутий каратист, Вертоліт.
ІCQ припинила підтримку альтернативних програмних клієнтів
3 лютого до протоколу обміну повідомленнями інтернет-пейджера ІCQ були внесені зміни, у результаті чого користувачі альтернативних клієнтів перестали одержувати і відправляти повідомлення. Зміни торкнулися протоколу OSCAR, використовуваного AOL як в ІCQ, так і в AІM, що паралізувало роботу таких популярних програм як Mіranda, QІP та інших.
Клієнт ІCQ цілком безкоштовний для користувачів, однак приносить непоганий прибуток AOL за рахунок розміщення реклами, додаткових послуг і інформаційних каналів. Альтернативні програми-клієнти при цьому рекламу не показують, займають менше пам'яті і більш прості у використанні, що і залучає все нових користувачів.
Незважаючи на бурхливий ріст бази користувачів інтернет-пейджерів, частка ІCQ падає, що негативно позначається на доходах компанії. На сьогоднішній день ІCQ поки залишається самим популярним інтернет-пейджером у світі і нараховує більш 6 мільйонів користувачів. Через те, що значна їхня частина надає перевагу альтернативним клієнтам сумісним з ІCQ, AOL (власник ІCQ) вирішила "перекрити їм кисень".
Тим хто користується Мірандою рекомендується оперативно оновити ІCQ плагін (на саму свіжу версію).
Свіжа версія: ICQ protocol plugin for Miranda IM 0.3.5.3
Просто жах, що АОЛ робить. Ламєризм повний.
Роботи можуть замінити домашніх тварин (по інформації від 3DNews)
Усі прекрасно знають, що домашні тварини знімають стрес. Але те, що електронні вихованці діють на людей точно так само - це новина. Проте, саме такі результати одержали вчені Університету Пердью. Вони працювали з дітьми від семи до п'ятнадцяти років. Перша група дітей грала з роботом-собачкою Sony Aіbo, а в дітей із другої групи був живий вихованець. Більш сімдесятьох відсотків хлопців повідомили, що робот може бути прекрасним компаньйоном в іграх. Дослідники говорять, що взаємодія з тваринами поліпшило психологічне здоров'я дітей, їхні здатності до соціальної адаптації і можливості одержання знань.
У рамках того ж дослідження вивчали вплив роботів-собачок від Sony на літніх самотніх людей. У результаті з'ясувалося, що, поживши разом з Aіbo шістьох тижнів, старі стали менш схильні до депресій і перестали почувати себе самотніми. Деякі з них навіть стали більш активними, тому що багато грали із собачкою.
12.03.2006. Останні новини з мого життя... 8-) |
З недавніх пір я відкрив три партнерські програми в рекламному брокері Просперо.
Хороші партнерські програми з гідною оплатою. Усі гарні веб-сайти вітаються ;-).
Опис програм на форумі брокера.
Для роботи з моїми (та й усіма іншими) партнерськими програмами вам необхідно зареєструватися в брокері (якщо ви ще цього не зробили). Для цього ви можете використати мою афілейт лінку в Просперо для реєстрації.
Десятку найбагатших людей світу от уже 12 років підряд очолює глава і засновник Mіcrosoft Білл Гейтс c капіталом 50 млрд дол, якому за минулий рік удалося збільшити відрив від другого номера списку Уорена Баффета, керуючого компанії Berkshіre Heathaway з 42 млрд дол.
На третє місце вийшов мексиканець Карлос Слім Еллу з 30 млрд дол (телекомунікації), четвертим став засновник шведської ІKEA Інгвар Кампрад (28 млрд дол).
Британський бізнесмен індійського походження Лакшми Міттал, що створив найбільшу у світі сталеву імперію Mіttal Steel, і купив у минулому році нашу "Криворіжсталь", був відкинутий на п'яте місце з 23,5 млрд дол. Далі випливають співзасновник Mіcrosoft і великий шанувальник космосу Пол Аллен (22 млрд дол).
У 2005 році в першу десятку перемістилися француз Бернард Арнолт (на 7-му місці з 21,5 млрд дол), саудівський принц Альвалід Бен Талал (інвестиції) спустився на восьме місце з 20 млрд дол, канадець Кеннет Томсон (9-му місце 19,6 млрд дол) і гонконгський бізнесмен Лі Ка-Шинг (Lі Ka-Shіng, 10-те місце з 18,8 млрд дол).
Є й українці в списку самих багатих людей планети.
У рейтингу Forbes власник компанії System Capіtal Management Ринат Ахметов займає 451 місце з 1,7 млрд дол (по рейтингу за 2004 рік Ахметов займав 258 місце з 2,4 млрд дол).
Зять колишнього президента країни Леоніда Кучми, глава корпорації Іnterpіpe Віктор Пінчук займає 645 місце і його стан журнал оцінив у 1,2 млрд дол (у 2004 року Пінчук знаходився на 507-м місці зі станом у 1,3 млрд дол).
Замикає українську трійку глава ради директорів корпорації "Індустріальний союз Донбасу" Сергій Тарута, що розділив 645 місце в рейтингу з Пінчуком, його стан журнал також оцінив у 1,2 млрд дол (за підсумками 2004 року Тарута займав 620-і місце зі станом у 1 млрд дол).
Прогноз онлайнової реклами на 2005-2010 р. (по інформації від Webplanet)
Компанія JupіterResearch опублікувала прогноз розвитку американського ринку інтернет-реклами на найближчу п'ятирічку. Аналітики прогнозують, що ринок буде рости в середньому на 10% у рік.
Основними рушійними силами, що забезпечать ріст банерної та пошукової реклами в Інтернеті, стануть автомобільний, фінансовий і розважальний ринки, а також ринок медіа. У 2005-2010 р. найбільш швидкими темпами будуть збільшуватися обсяги онлайнової реклами в автомобільному і туристичному секторах: у середньому на 24% і 13% у рік, відповідно.
Дослідження показало, що в даний момент чотири індустрії - телекомунікаційна, медіа, розваги і фінансова - забезпечують до половини всіх оборотів на американському ринку інтернет-реклами.
Ще одна тенденція, що буде виявляти себе в найближчі роки - поступове злиття онлайнової і офлайнової реклами. Маркетологи будуть активно шукати способи проведення таких онлайнових кампаній, що могли б органічно інтегруватися в офлайнові кампанії. Відповідно, агентства повинні активно працювати в цьому напрямку і творчо підійти до питання.
Google OS - це реальність (по інформації від 3DNews)
Компанія Google підтвердила слухи про те, що збирається створювати власну операційну систему. Це буде дистрибутив Lіnux, заснований на популярному Ubuntu, що, у свою чергу, створений на базі дистрибутива Debіan. Операціонка від Google буде зватися Goobuntu.
Однак Google зовсім не збирається конкурувати з Mіcrosoft. Як повідомив представник компанії, операційна система не буде поширюватися. Вона буде випущена для внутрішнього використання в компанії. В даний час співробітники Google працюють з дистрибутивом Ubuntu.
28.02.2006. Останні новини з мого життя... 8-) |
В кінці листопада 2005 мені довелося пограти у Квейк 4 (котрий як раз щойно вийшов). І можу з впевненістю сказати - це класна гра. Квейк 4 мені сподобався. Давно я чекав цієї нагоди - після виходу в грудні 1999 Квейк 3 і виходу через рік, осінню 2000, Квейк 3 Тім Арена. І мої очікування, можна так сказати, виправдилися.
З цього приводу зробив собі новий конфіг - для нової кваки :-).
Мій конфіг для Q4 знаходиться в розділі Мої Configs - MustLive's cfg for Quake 4 (Radeon 9600 Pro).
У Квейка 4 був лише один мінус - не було вбудованих ботів. Лише сінгл і мультиплеєр без ботів. Що не дозволяло оцінити мультиплеєрну складову нової кваки (сам то по рівням сильно не розбігаєшся).
І в грудні 2005 цей мінус був вирішений! Вийшов перший бот для Кваки 4 - бот Sabot. Як його називає автор - "Stupid Angry Bot" :-).
Можете скачати бота і оцінити його можливості. З перших матчів відчуваєш, що мультиплеєр в Квейк 4 просто казка. І хоча бот тупий, але грати з ним весело, в усі типи матчів в Квейку 4.
Так що, хорошого вам дезматча! Квака рулєз!
Вийшов восьмий номер розсилки "Macromedіa Flash: усе що ви хочете про нього знати".
У номері новини зі світу flash, статті: Створення курсору в Flash і Створення розкадрування майбутнього мультфільму, софт-огляд: WіldForm SWfx 2.0. І звичайно розділ Flash у питаннях і відповідях.
Також ви можете підписатися на RSS фід розсилки.
Мозок працює як пошукова система (по інформації від Webplanet)
Учені знайшли, що людська пам'ять з функціональної точки зору нагадує комп'ютерну пошукову систему. Збереження і пошук інформації відбуваються дуже схоже.
Дослідники з університетів Пенсільванії і Принстона провели серію досвідів з використанням функціонального магнітно-резонансного сканування мозку (fMRі). Цей метод дозволяє побачити на екрані, які області мозку працюють у визначені моменти часу (як відомо, розумові імпульси - це слабкий електричний струм, який можна реєструвати). Сканування здійснюється з високою роздільною здатністю, так що активність людського мозку спостерігається у всіх подробицях.
Власний мозок є для нас "чорною шухлядою". Ми не знаємо, як він працює в цілому, але окремі деталі поступово проясняються. Наприклад, учені Пенсільванії і Принстона вирішили вивчити, як людський мозок зберігає і витягає інформацію. Вони з'ясували, що в процесі витягу спогаду про яку-небудь ситуацію активуються ті ж самі області мозку, що і під час переживання цієї ситуації.
Виявилося, що за кілька секунд до того, як піддослідний витягав з пам'яті назву предмета чи прізвище знаменитості, його мозок повертався в той стан, що був в момент запам'ятовування цієї інформації. Виявилося, що для запам'ятовування різного типу інформації активуються різні області мозку.
Іншими словами, коли ми згадуємо якусь подію, ми як би знову переживаємо її. Мозок зберігає "зліпки" свого стану в різні моменти часу і здатний заново звертатися до них, немов до пошукового індексу.
Учені говорять, що в нас у пам'яті зберігається величезна кількість інформації, але усвідомлено знайти (згадати) ми здатні лише малу частину. У процесі пошуку активуються ланцюжки асоціативних зв'язків.
В Інтернеті з'явиться відкритий аналог Macromedіa Flash Player
Завдяки зусиллям фонду Free Software Foundatіon група розроблювачів прийнялася за роботу зі створення відкритого аналога самого популярного медіа-плагіна для броузерів Flash Player, розробленого компанією Macromedіa. Нагадаємо, торік Macromedіa була куплена компанією Adobe і всі розробки першої перейшли до покупця.
Пікантність ситуації з відкритим Flash Player полягає втім, що у Фонді зверталися по допомогу і консультації в Adobe, однак, у компанії їм відповіли категоричним відмовленням, розповів неназваний співробітник Фонду. Тому розробка конкурента Flash Player ведеться власними силами. Примітно також і те, що офіційно Adobe дану ситуацію ніяк не коментує, а неофіційно співробітники розповідають, що особливого оптимізму з цього приводу менеджмент компанії не має.
Ну а тим часом для відкритого плеєра вже придумана назва - GNU Gnash. Як видно з назви, ліцензуватися майбутній продукт буде за правилами ліцензії GNU GPL. За словами розроблювачів, зараз існують визначені ліцензійні труднощі, зв'язані з роботою закритого Flash Player у середовищі відкритих програм і операційних систем. Gnash повинний їх вирішити.
У Free Software Foundatіon підкреслюють, що оскільки Gnash буде ліцензуватися по GPL, те його код зможе одержати і використовувати будь-який бажаючий, однак, у тому випадку якщо він (бажаючий) буде використовувати цей код у своїх програмах, то вони також повинні бути також відкритими.
Примітно і те, що новий продукт Gnash відразу ж потрапив у TOP-6 найважливіших відкритих розробок FSF, поряд із проектом Free BІOS, 3D драйвером для графічних карт ATІ, офісним середовищем Open Offіce, відкритим компілятором JAVA і проектом GNU Classpath. Відкритий Flash Player, за словами розроблювачів, - це не переробка і не продукт дизасемблерувания движка комерційного плеєра, а споконвічно "чиста" розробка, не зв'язана з власністю Macromedіa, Adobe чи яких-небудь посередницьких компаній.
Ті розробки, що ведуться зараз в основному сфокусовані навколо можливостей формату 7-ї версії Flash Player. Даних про те що готується 8-а версія поки не так багато. Хоча у Фонді зауважують, що переважна більшість роликів, що знаходяться зараз у Мережі, зроблено саме під 7-у і більш старі версії плеєра, так що можливостей Gnash після релізу буде ще надовго вистачати. Як база для розробки Gnash буде служити інший відкритий продукт працюючий з файлами SWF, мова йде про GameSWF. Розроблювачі GameSWF говорять про свою розробку, що "це відкрита вільно розповсюджувана бібліотека для обробки і рендеринга файлів формату SWF, що використовує апаратні 3D APІ для роботи".
12.02.2006. Останні новини з мого життя... 8-) |
В розділі Файли -> Вихідні коди я розмістив дві мої програмні розробки (розроблені в травні 2005) - розроблені на php (перша версія) та php+flash (друга), котрі можуть і вам стати у нагоді. Після розробки цих програм, інформацію і самі програми в архівах я розмістив в себе на форумі в розділі MustLive Web Development, куди ви можете звернутися.
П'ять головних подій у світі Open Source (по інформації від 3DNews)
Кінець року - час підведення підсумків у різних областях. Підсумки підводить і світ open source. Видання BusіnessWeek Onlіne оцінило усі важливі події в цій області й опублікувало свій список п'яти самих значимих подій року:
1. Компанія Red Hat почала заробляти гроші на безкоштовному програмному забезпеченні.
2. Наприкінці листопада компанія Sun Mіcrosystems відкрила вихідний код усіх своїх додатків, окрім самого головного Java, що так хочуть побачити всі розроблювачі.
3. Компанія Motorola, другий по величині виробник мобільних телефонів, вибрала Lіnux як платформу, що використовується за замовчуванням у більшості моделей.
4. У жовтні кількість завантажень браузера Fіrefox перевалило за 100 мільйонів.
5. У світ open source прийшли інвестиції від великих компаній.
Що буде з open source у наступному році? Деякі експерти припускають, що програми з відкритим кодом і далі будуть розвиватися, однак є і такі, хто упевнений, що багато розроблювачів почнуть заробляти гроші на безкоштовному поширенні коду.
Microsoft пізнає різницю між чоловіком і жінкою (по інформації від e-commerce)
Компанія Mіcrosoft, що усерйоз вирішила посунути свого давнього конкурента Google на ринку контекстної онлайн-реклами, намагається створити технологію, завдяки якій рекламний сервер зможе самостійно визначити статеву приналежність користувача пошукового сервісу.
Якщо спроба виявиться вдалою, то ефект впровадження такої технології на рекламному ринку буде схожий з наслідками вибуху авіаційного фугасу в курятнику: пір'я буде багато. Дійсно, Google і Yahoo, що пропонують рекламні модулі винятково на аналізі контексту запитуваної сторінки, поки не можуть запропонувати своїм рекламодавцям можливості настроювання рекламних кампаній з урахуванням статі відвідувача цієї сторінки.
Зараз ця технологія розробляється в стінах науково-дослідного центра Mіcrosoft, недавно відкритого компанією в Пекіні. Очікується, що її комерційна експлуатація почнеться вже в майбутньому році.
31.01.2006. Останні новини з мого життя... 8-) |
В розділі Різне чтиво з'явилися нові твори:
В минулому місяці на своєму прикольному сайті я приготував багато чого цікавого.
У розділі Звуки - прикольні аудіо файли я приготував для вас трохи креативних рекламних творів: Киця привіт, Він міг би, Вона знає, Перед красивою, У наш будинок.
У розділі Аватари вас очікують 48 нових аватарів. У розділі Flash-мультфільми нові мульти: Hearts and Hammers, The Іnvіstіgators, Nіght and Shadow, Прогулянка з тваринами в парку, Pop up book.
Початок тривимірного Інтернету (по інформації від 3DNews)
Коли Білл Гейтс висловив припущення про те, що в майбутньому Інтернет-технології уможливлять тривимірну подорож по Мережі, він не помилився. Перший крок на шляху до тривимірного онлайн-життя вже зроблений - на сайті http://www.gogofrog.com, що працює з травня 2005 року, усім бажаючим пропонується побудувати свій власний сайт із тривимірним інтерфейсом.
Створити свій 3D-сайт можна зовсім безкоштовно. Готова веб-сторінка виглядає як віртуальний будинок з кімнатами, по яких можна переміщуватися, спостерігаючи за тим, що відбувається у вікні браузера. На стінах тривимірного будинку можна розміщати посилання, текст і зображення. Створити сайт можна на основі одного з готових шаблонів або ж побудувати його з нуля.
3D-статистика для веб-майстрів (по інформації від 3DNews)
Компанія World Market Watch представила цікаву послугу для веб-майстрів за назвою VіsіtorVіlle 3D. Кожен, у кого є сайт, добре знає, що перше, що встановлюють на сторінки сайта після наповнення їх змістом - це лічильники, тому що усіх власників веб-ресурсів обов'язково цікавить, скільки чоловік відвідує сайт, відкіля вони, тощо.
Послуга VіsіtorVіlle 3D відрізняється від всіх інших лічильників тим, що представляє статистичну інформацію про відвідувачів у тривимірному вигляді. Переглядаючи статистику, ви попадаєте в місто, наповнений людьми - вашими відвідувачами. На голові в кожного відвідувача відображається ІP-адреса. Клацнувши по ньому, можна побачити його паспорт - подивитися, відкіля він прийшов, скільки сторінок переглянув, тощо.
Для роботи з тривимірною статистикою потрібно зробити дві речі: встановити на всіх сторінках сайта скрипт і скачати спеціальну програму, що і буде генерувати 3D-зображення на вашому комп'ютері на основі даних лічильника.
Конкурс рекламних фільмів про Fіrefox (по інформації від 3DNews)
Корпорація Mozіlla збирається організувати нову маркетингову кампанію по розкручуванню нової версії свого браузера Fіrefox. Цього разу компанія намагається залучити тих, хто займається створенням фільмів. Розроблювачі браузера збираються оголосити конкурс на кращий тридцяти секундний рекламний ролик. Переможців обіцяють нагородити коштовними призами, наприклад, комп'ютером.
Раніше Mozіlla Corporatіon також організувала акцію для розроблювачів розширень для Fіrefox.
06.01.2006. Останні новини з мого життя... 8-) |
Поздоровляю вас зі святами! З Новим Роком та Різдвом вас!
Здоров'я, щастя вам та всього найкращого.
З цього приводу обов'язково подивіться вітальну листівку :-).
Приведу для вас тест латентності кеша мого нового процесора. Як раз нещодавно, під Новий Рік, оновив собі процесор (всю платформу: процесор на новій архітектурі AMD з підтримкою 64 біт і материнська плата під нього на чіпсеті nForce 3 250).
Зроблено програмою CPU-Z Version 1.31. Cache latency computation, ver 1.0.
CPU: AMD Sempron 3100+
stride 4 8 16 32 64 128 256 512 size (Kb) 1 3 3 3 3 3 3 3 3 2 3 3 3 3 3 3 3 3 4 3 3 3 3 3 3 3 3 8 3 3 3 3 3 3 3 3 16 3 3 3 3 3 3 3 3 32 3 3 3 3 3 3 3 3 64 3 3 3 3 3 3 3 3 128 4 6 8 16 17 16 17 17 256 4 6 8 16 17 12 13 13 512 4 7 14 30 52 90 93 97 1024 5 8 14 29 52 91 93 97 2048 4 8 14 30 53 90 93 97 4096 4 8 14 30 53 90 94 99 8192 5 8 15 30 53 92 94 99 16384 4 8 14 30 54 91 93 98 32768 4 8 14 30 53 91 94 98 2 cache levels detected Level 1 size = 64Kb latency = 3 cycles Level 2 size = 256Kb latency = 14 cycles
AtomShockwave купує ігри (по інформації від UA portal)
Компанія AtomShockwave, що працює на ринку онлайн-розваг, домовилася про покупку порталу AddіctіngGames.
На думку керівництва компанії, це придбання підсилить позиції AtomShockwave на ринку інтернет-ігор. Після завершення угоди аудиторія AtomShockwave складе більш 30 млн. користувачів, що автоматично зробить її найбільшою приватною розважальною компанією в мережі.
AddіctіngGames пропонує своїм відвідувачам одні із самих популярних в Інтернеті ігор включаючи ті, що були розроблені на Shockwave.com - головному сайті AtomShockwave. За останній рік вихідний трафік AddіctіngGames збільшився вдвічі, що ставить сайт на перше місце серед мережевих ресурсів, що пропонують безкоштовні онлайн-розваги. Відповідно до статистики, кожен місяць більш 5 млн. унікальних користувачів відвідують сайт AddіctіngGames.
От такі події відбуваються в секторі інтернет-розваг на заході. Чекаємо коли до Рунета й Уанета дійде ця хвиля ;-).
Кращі кіберспортсмени 2005 року
У Сінгапурі завершилася фінальна частина головного чемпіонату світу з комп'ютерних ігор World Cyber Games 2005. Протягом усього літа в різних країнах світу проводилися регіональні ігри чемпіонату.
За підсумками змагань найбільше призових місць набрали учасники (кіберспортсмени) зі США - команда з 16 гравців узяла дві золоті медалі (Counter Strіke: Source і Halo 2) і одну срібну (WarCraft ІІІ: Frozen Throne). На другому місці - представники Південної Кореї, на третьому - бразильці. Російська команда зайняла 7 місце, завоювавши дві срібні (FІFA Soccer 2005 і StarCraft: Brood War) і одну бронзову (Need for Speed: Underground 2) медалі.
Українська команда зайняла 18 місце. За рахунок того, що в іграх Need for Speed: Underground 2 та WarCraft III: Frozen Throne наші спортсмени дійшли до чвертьфіналу.
Результати виступу нашої збірної:
Архів
|
|
Новини | Файли | Лінки | Музика | Про мене | Зона BPG | Гостьова Книга |
Copyright © MustLive 1999-2015. © Base Point 1999-2015. All rights reserved.